Onze Klantenservice
Dit is de website van: Goddess Gift, inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 83975918.
Indien je vragen hebt of extra informatie wilt, stuur dan een mail naar info@goddessgift.nl en je krijgt binnen 12 uur antwoord. Hieronder vind je informatie over onze diensten op goddessgift.nl.
Bestellen
Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen is eenvoudig:
· Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
· Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen
· Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
· Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
· Stap 5: Betaal je bestelling
Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.
Verzendkosten
Afhankelijk van het bezorgadres worden er verzendkosten verrekend bij het afrekenen. Bij een bestelling van €75,00 of hoger wordt je bestelling gratis verzonden, ongeacht het bezorgadres.
Bestelling annuleren of wijzigen. Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze consumentenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden
Meer over bestellen Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Neem dan contact op met onze consumentenservice.
Betalen
Betaalmogelijkheden Je kunt op de volgende manieren betalen:
· iDeal
· Creditcard
Veilig betalen
Goddess Gift maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.
Kortingscode gebruiken
In het bestellingsproces kun je de kortingscode toepassen door onder het blok met betaalmogelijkheden, op de betaling pagina, te klikken op “Kortingscode gebruiken”.
Bezorgen
Bezorgmogelijkheden
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen of een door jou opgegeven adres.
Levertijd
Normaal gesproken wordt je bestelling binnen 1 week bij je bezorgd. Het kan bij drukte of voorraadtekort voorkomen dat de levertijd wat langer is dan verwacht. Mocht dit het geval zijn, dan word je via de mail op de hoogte gebracht. Heb je een andere vraag met betrekking tot bezorgen? Neem contact op met onze consumentenservice.
Retourneren
Bestelling retourneren
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop in onze webshop. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.
Je kunt je bestelling retourneren aan de hand van de retourbon die je in je pakket vindt.
Verkeerd of beschadigd product
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen het verkeerde of beschadigde product retour sturen. Geef in dit geval op de retourbon aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.
Geef op de retourbon ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?
Geld terugkrijgen
Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.
· iDeal: we storten het betaalde bedrag terug op je rekening
· Creditcard: we storten het bedrag terug op je creditcardcardrekening. Neem voor meer informatie over terugstortingen met je creditcard contact op met je creditcard maatschappij.
· PayPal: we storten het bedrag terug op je PayPal rekening
Heb je een andere vraag met betrekking tot retourneren? Neem contact op met onze consumentenservice.
Consumentenservice
Contactformulier
Je kunt contact opnemen met de consumentenservice door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar info@goddessgift.nl
Klachten
Heb je een klacht? Vul dan het contactformulier in of stuur een mail naar info@goddessgift.nl
Garantie
Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie van 1 jaar. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.
Deze pagina is voor het laatste bijgewerkt op: 12 oktober 2021.